Vilka dagar..

Vilken vecka det har varit! Leon hade tredagarsfeber och sen den enorma värmen på det.. Varit ett helvete hemma rent ut sagt. Men i tisdags blev han fri från febern helt och då tog vi oss ut och träffa en ny mamma vän jag inte hade träffat innan ♥ Alltid kul med nya människor! Vi tog en lunch nere på stan och maten var verkligen SÅ god. 
 
•••

I går (onsdag) var jag och hämtade nya vagnen som Daniel har köpt, älskar den verkligen!! Så lätt att köra och Leon sitter hur bra som helst i den.

 
Idag (torsdag) så var vi på stranden även fast solen gömde sig bland molnen, men det märktes inte kan jag säga. Det var sååå varmt, nästan lite för varmt. Det förstörde typ hela upplevelsen men vi hade det mysigt ändå ♥

Nu sitter jag hemma i soffan och typ dör, fläkten är i sovrummet där Leon sover för natten. Jag har märkt att han somnar tidigare än vanligt och äter betyligt mindre nu dom senaste 3 veckorna, kan det bero på värmen tro?!

Kommentera här: